Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Miss Blogger

Hello Stalker

Hai fellow friends

"Miss Blogger"


Just miss want to write some blogger.

Hm, dah lama tak on. Bila dah on lupa nak update apa. Hm, macam ni laa fiera. Kebiasaannya 24 jam nak jam update blog ni. Haha ! Mama cakap aku ni hantu blogger, memang betul pun. Tapi tak selalu laa, sebabnya idea tu takde.

Hm, nak story pasal apa kali ni ? Ohhh yaaa lupa pulak.Aku nak cerita seseorang yang lupakan member sendiri. Good job friend. Thank laa sebab sia sia kan persahabatan kita okey. Malas je nak mention nama kau dekat sini. Fikir member lagi. Tapi kau tu je tak pernah fikir aku ni member kau kan der ?

Hm. Think it, one day kau susah takde siapa nak tolong jangan menyesal menangis cari aku okey. Time tu kau rasa lagi susah hidup kau nanti. Hmm, nasib baik laaa member aku sampai sekarang ni setia dengan aku. Thank laa ek afey. Hm, walaupun tak rapat macam dulu tapi aku tetap ingat kau beb.

Hm. Memang aku tahu sakit bila seseorang tu tak ingatkan member rapat dia, lagi lagi kita ni dah macam twins kan ? Hahaha ! Apa apa jelah yang penting aku percaya kau seorang je weyh. Hm

p/s : Just for afey. I need ypu friend. Please always beside me. Hmm, i hope you read this blogger okey babe :') 

Dari saya,
Shafiera Natasha Suriya.

0 comment[s] | back to top