Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


About Friends


Hai Stalker | Hai Peeps | Hai Friends | Hai Everyone



"About Friends"

Fuhh, see my title, ABOUT FRIENDS. Ohh yaa. I have many friends :* . Hm yaa memang aku ramai kawan, semua orang aku kenal perangai diaorang. Tapi aku ni suka menilai orang dari segi percakapan, diri, fizikal and yang paling penting perangai dia . 

Hm kalau nak senaraikan nama kawan kawan aku tak terkira ramainya. Tapi dalam banyak banyak kawan, mesti ada seorang yang istimewa kan ? Hm, kalau macam aku ni tak suka ada kawan baik lelaki sebab suatu hari nanti mula lah ada perasaan dekat dia.

Sebab aku dah pernah terkena sekali, sebab tu aku taknak. Kalau korang nak tahu biarlah kita berkawan okey, aku taknak dengan percintaan kita, persahabatan kita putus di tengah jalan sahaja. Betul tak ? Aku nak kita biar berkawan sampai lah masing-II dah bahagia :D 

Hm, kalau lah boleh aku nak selalu ada, nak selalu happy dengan kawan kawan, aku taknak kita gaduh gaduh, taknak kita masam masam muka. Sebab kalau dah namanya kawan pasti akan bertegur semula kan ? Walau kita gaduh seteruk mana pun kita tetap kawan :) 

Hm, kawan dan sahabat tu ramai yang cakap lain ? Kenapa ek ? Ohh lupa ramai yang cakap, kawan memang kita senang cari tapi sahabat ? Tak mungkin dalam seribu tu seorang kita akan dapat tu belum pasti adalah sahabat right ? Betul tak geng ? 

Walaupun, aku ni kadang kadang susah nak dapat sahabat yang sejati tapi aku tahu Pqah sentiasa ada dengan aku dia bukan kawan aku, tapi dia sahabat, adik beradik, kesayangan, kakak aku, adik aku, semuanya dia. Sebab dia segalanya bagi aku :') 

Only you faham i my dear. Walaupun aku tahu afey pun sama faham perasaan aku tapi afey adalah orang yang terdekat untuk aku mengadu nasib, untuk aku happy, untuk aku bersuka ria, susah senang dengan dia. Betul tak sayangku afey ? :D

Hehehe ! Semua kawan kawan aku, aku takkan lupa, aku takkan pernah buat dia macam tunggul kayu, aku sayang kawan kawan aku, walau korang bergaduh dengan kawan lain pun aku harap korang akan berbaik, yelahh kawan ? Semua orang akan berbaik right sebab korang dah kenal lama.

Mesti tahu perangai masing masing kan :) Mesti korang akan fikir, korang dah besar korang dah boleh kawal diri masing masing. Kan kan kan ? Tapi apa apa pun aku nak cakap memang aku sayang semua kawan kawan aku , termasuk semua kawan lelaki or perempuan .

p/s : Walau besar mana pun kita bergaduh kalau dah kawan tetap akan berbaik jugak betul tak geng ?



0 comment[s] | back to top