Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Tulusnya Lelaki


Hai Stalker | Hai Peeps | Hai Everyone

See gambar dekat atas tu. Dan baca okay. Jangan tengok jeg. Jangan ingat lelaki tak boleh menangis. Bukan bermakna lelaki menangis adalah lemah. Tapi ada tak kita seseorang wanita tahu lelaki pun ada hati dan perasaan?

Kenapa perlu biarkan dia menangis kerana kita? Begitu juga lelaki, kenapa perlu biarkan seseorang perempuan menangis kerananya? Ingatlah wahai sabahat sabahat, jangan sakitkan hati seseorang walauapun ianya adalah musuh kita sendiri.

Sekeras keras hati lelaki, tapi bila dah sayang dekat seseorang tu, dia akan mengalirkan airmatanya kerana seseorang wanita itu berlaku curang dibelakangnya. Lelaki hanya ada satu sifat, sifatnya adalah cemburu.

Percayalah jika mereka ada seseorang kawan , teman , tapi dia tetap cemburu apabila melihat orang yang paling dia sayang bermain kayu tiga. Sayang seseorang lelaki lebih dari sayang seseorang perempuan.

Jangan biarkan airmata lelaki jatuh dengan sendirinya kerana kita wahai wanita. Biarkan mereka menangis kerana dosa dosanya , kerana dia adalah imam yang terbaik untukmu.

Bukan sahaja perempuan kene jaga perasaan lelaki, tetapi disebaliknya lelaki jugak harus menjaga perasaan perempuan. Kerana hati perempuan ni bagaikan kaca yang sudah pecah susah nak diperbaiki semula.

Ingat lelaki, jika setitik airmata wanita jatuh kerana kamu, kamu akan disebat menggunakan tulang rusaknya di akhirat kelak. Jangan biarkan wanita menangis kerana kamu kalau taknak terseksa di akhirat.

p/s : Anyway, this note just for share share, tak ada nak maksudkan dekat sesiapa pun . Just relax yaa . :**

0 comment[s] | back to top