Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Birthday Girl , 3 January 1998


Hai Stalker | Hai Peeps | Hai Everyone 

"Birthday Girl , 3 January"

See the title ya 

I"m very happy for today :) . Saya dah besar . Saya dah 16 tahun . See gambar dekat atas tu bertapa happynya saya , Hahaha ! Tapi lagu hapy bila dia yang ingat birthday aku bukan orang lain :') sedih sangat senanya ni . 

Pagi ni aku tak boleh tidur tak tahu kenapa dengan aku sekarang , hidung ni tersumbat plak , so tak boleh tidur , hm terbangun awal tak tahu nak buat apa , online jer lah , kalau korang bangun awal korang akan buat apa ? 

Aku online kacau orang tidur , haha , Eh ? Sekarang ni nak cerita pasal birthday aku , Happy for today papa betulkan laptop aku , papa ambil hati aku balik , :') Terharu . 

Senanya papa buat macam tu maybe dia ada sebab , thank papa sebab ajar adik erti kesusahan , ajar adik erti kehidupan . Adik hargai sangat . Walaupun hidup ni sebenarnya singkat kita kene hargainya :') . 

For my today present yang paling aku takkan lupa adalah , kasih sayang antara anak dan bapak :') . I love you so much papa . Adik harap tahun baru ni , dan azam baru tahun ni akan tercapai .

Walaupun semua orang akan berkata "alah kita cakap je , tapi semua tu tak tercapai" But adik akan buktikan yang sebenarnya adik dapat . Hm . 

Change topic kejap , dekat wechat ramai gila wish birthday . Dekat twitter lagi ramai , semalam bukak fesbuk yang aku dah deactive tu amboii , terus bukak je dapat wishkan , thank for all yang wish birthday saya.

Harap birthday tahun ni lebih meriah dari tahun lepas . I hope so . Hm . 

p/s : For my birthday , I'm try to smile :') 

0 comment[s] | back to top