Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Move on



Hai Stalker | Hai Peeps | Hai Everyone



"Move on"

Hm . See the title . Korang nampak kan :') . Move on . Hm , fake smile tapi aku masih lagi boleh tersenyum . Walaupun dia hanya sekadar fake , sekurang kurangnya fake itu lah menyimpan 1001 makna bagi diri aku :') . 

Aku tahu nak move on memang susah :') Tapi aku akan cuba sedaya upaya aku untuk move on :') Lupakan dia :') Yaa memang ramai berkata . Sha move on je . Lupakan dia , dia dah buat kau macam apa . Eh korang fikir ek .

Kalau korang break lepas tu aku cakap macam tu ? Apa perasaan korang ? Fikir tak ? . Hm move on ni lah paling susah dalam diri aku . Tapi aku kene selalu kuat untuk lawan kesedihan yang sentiasa ada dalam diri aku . 

Kalau nak difikirkan balik . Hm . Aku senanya tak mampu untuk terus hidup macam ni . Aku masih perlukan dia :') Tapi aku takut dikecewakan untuk kali yang ketiga :') Cukup lah untuk kali yang pertama dan kedua aku dikecewakan . 

Aku taknak menangis lagi sebab dia , sebab aku sayang dia , aku takut dekat akhirat kelak dia akan dirotan dengan tulang rusuk belakang aku ? Astagfirulhalazim . Hm. Walaupun sekarang ni dia cari aku balik :') 

Aku tetap takkan terima dia , biarlah Allah yang tetapkan segala :') Sebab aku takut untuk jatuh cinta lagi :'( Aku dah penat untuk menjadi yang setia tapi ? Hm aku setia tapi orang pergunakan kesetiaan aku tu :'( . Stop stop and stop . 

Hm . Lepas ni aku nak belajar move on :') Hm , wait and see aku move on sebab kau :') Hm , harap kau baca ? Tapi tak mungkin semua tu hanya mimpi . Kau dah lama tak bukak blog aku untuk tahu tentang kita :') 

Tapi aku nak cakap thank bahagia kan aku selama 4 bulan ni :') . Hm . Lepas ni kita mungkin takkan pernah jumpa lah , dan takkan jumpa lagi . Kalau aku tahu jadi gini baik aku terus pindah KL jek haritu :') . Tak apa nanti pindah lah ni.

p/s : Keep calm and be strong girl

0 comment[s] | back to top