Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Luahan hati aku :')

Hai Stalker

Hai Followers

Hai Hatters


Korang semua sihat ? 
Sha alhamdullilah baru baik dari semua sakit , eh ? :) . Haha ! Abaikan :') . 
Sha rindu nak update blog , Huem :') . Korang baca jer lah k . :') Walaupun korang nampak sha tersenyum . korang nampak sha happy hakikatnya tak :') . Sha rasa macam sha ni keseorangan , Why :') . 

Kalau dah tak sayang sha lepaskan sha :') . Sha dah penat untuk disakiti , sha ada hati ada perasaan :'( . Semalam paling sakit hati :'( Bukan taknak faham dia :') but dia yang cakap , untuk oncall malam tadi last last dia keluar :') ouh lupa , nak keluar tu bukan kita tahu pun waktu bila , see aku boleh faham kau lagi walaupun kau tahu aku sakit hati dengan kau :') 

Tapi tak bermakna kau boleh buat sesuka hati kau , kalau hati aku sakit lagi lepas ni , kalau hati aku dah tak ada untuk kau macam mana ? :') aku susah nak pujuk tau senanya :') hati aku terluka sangat :') thank sebab mungkir janji kau tu :'( aku ni single ke taken ? tak rasa semua tu sejak kau tinggalkan aku 5 hari , sebab aku faham kau spm . 

Semua orang cakap relax arh sha dia spm faham lah dia , aku faham kau tapi kau ada faham aku ? sekurang kurangnya kau buat call me back mesej aku ker , huem tu pun kau pergi bandar semalam kau ada bagitahu aku ? kau cakap tak ada kedit ? mesej boleh kan ? Habis tu kau mesej aku pepagi nak minta maaf tu boleh ? 

Kalau kau sayang aku biy , kau kejar balik aku , :') kau ambil perhatian sepenuhnya balik lepas spm kau berakhir :') . Aku taknak hati aku terluka , aku dah penat untuk pendam sorang sorang :'( . Walaupun korang mampu cakap sabar sabar sabar . Korang faham tak maksud bersabar tu apa ? . Korang tahu cakap jer , hakikatnya korang tak boleh nak sabarkan aku . 

Korang hanya tahu cakap cengini , "Sha sabar lah dia spm" 
Korang tahu tak aku sentiasa bersabar :'( korang tahu tak :'( korang yee laa cakap jee sabar tapi korang tak boleh buat pape kan ? ,Hakikatnya aku yang sakit weyh :'( . Aku faham dia , dan aku harap dia faham aku . 

Korang tahu tak susah untuk bertahan dengan relay ? Korang memang cakap alarh nak jaga relay senang kurangkan ego , semua jadah haram arh , tapi aku yang tanggung , tanggung sakit hati , :'( . Andai kata aku dengan kau tak ada papa biy . Aku taknak couple dengan siapa siapa , Aku sahut cabaran member member aku , 

Sebab apa , sebab aku takut terluka lagi , :'( dulu aku break dengan korak , yek yek aku cakap taknak couple last last aku terima kau jugak , sebab apa , sebab aku dah sayang kau , Tapi tolong fikir , bertapa susahnya aku nak terima kau dulu , tapi kalau kau senang senang nak lepaskan aku , aku tak tahu :'( . 

Lepas ni kalau aku dah tak couple dengan kau , aku sahut cabaran semua member member aku , aku sangup single sebab aku taknak hati aku sakit , aku taknak aku kecewa lagi , aku taknak menangis lagi , aku taknak membazirkan airmata lagi , dah penat tahu , aku pendam semua nya selama ni , 

Aku hanya mampu luahkan dekat blog , kau nak tahu kenapa ? Sebab aku tahu tak ada seorang akan tahu isi hati aku selain blog , :'( selain Allah :'( . Tolong faham aku selagi aku still ada dengan kau :'). From now , i just watch you :') . bye take care . beware . 

p/s : Aku sayang kau , aku harap kasih sayang aku dekat kau tak pernah pudar sebab aku takut hati aku dah tak ada untuk kau :') . Jangan buat aku rasa dah tak ada hati dekat kau . :') 


0 comment[s] | back to top