Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Jangan Jadi Perampas

. Hai Stalker | Hai Peeps | Hai Everbody | Hai Hai Hai . 

Topik kita hari ni adalah " Jangan Jadi Perampas " 

So malas nak cerita panjang saya teruskan okay . Tolong jangan jadi perampas kalau awak betul betul sayangkan dia . Awak perlu support relay dia bukan awak hancurkan lagi semata mata awak nak dapatkan dia . Please faham k . 

Bukan untuk lelaki tapi untuk perempuan juga :) . Please k sayang . Walaupun relay diaorang tengah porak peranda kita jangan sesekali kacau sebab kita taknak kan nama kita kotor sebab hancurkan relay orang ? Please faham k .

Walaupun kita terlalu sayangkan dia , please fikir orang yang sedang ada relay tu lagi perlukan dia lagi sayangkan dia , Diaorang akan buat apa sahaja untuk kukuhkan hubungan relay diaorang . Walaupun diaorang terpaksa bergaduh besar sekali :) . 

Anyway , karma is everywhere . Think it okay . Allah tu maha adil . Apa yang kita buat sekarang dia akan balas jugak :) . So sesiapa yang betul betul sayangkan seseorang tu walaupun dia ada relay please korang nasihatkan dia support relay dia bukan hancurkan .

Kalau mereka dah ditakdirkan untuk tiada jodoh itu bermakna awak berpeluang , berpeluang untuk pikat hati dia bukan sayang , berpeluang slowtalk dengan dia kenapa relay dia jadi macam tu , jangan korang ambil kesempatan kerana mereka dah tiada jodoh . by the way jodoh di tangan Allah bukan ditangan korang . 

Ingat sayang sayang / boy or girl . Hancurkan relay seseorang tu tak elok . Apa yang berlaku dengan diaorang akan berlaku dengan awak balik . :) . Think it before you do it . 

p/s : Jangan rampas hak orang lain 

0 comment[s] | back to top