Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Miss My Truefriend :')


Hai Stalker | Hai Followers | Hai Guys | Hai Peeps

"Miss My Truefriend :')"

Holla Blogger, See gambar dekat atas tu. Hee ! Comel right ? Yes, comel. Hee ! Anyway rindu dia sesangat. Sayang bila dapat skype macam dulu ? Bila dapat overnight sama sama ? Bila dapat jumpa lagi ? Hm, saya rindu awak my baby intan payung :*.

Hm. Dulu sekarang dan selamanya, dia adalah kawan yang paling aku sayang. Tak pernah kurang dan tak pernah ada rasa marah, sakit hati , benci or what. Hee ! Ehh jap ? Percaya tak ? Kitaorang tak pernah bergaduh walaupun sekali ? Haha ! Percayalah sayang please.

Yess, secara jujurnya kitaorang tak pernah bergaduh, banyak berkongsi masalah. Kalau dia ada masalah dia cerita, aku lah orang yang selalu sabarkan dia. Sama macam aku, kalau aku ada masalah aku cakap dengan dia, cerita dengan dia walaupun aku menangis.

Dia lah tempat mengadu aku, tempat menangis aku, segalanya dia. Tolonglah suatu hari nanti siapa jadi bakal imam dia, bimbing lah dia ke jalan yang benar, jagalah hati dia kerana dia bukannya boneka yang korang senang nak dipermainkan. Bila nak korang ambil bila taknak korang buang.

Please be nice to her heart okay. Hee ! Sayang budak atas tu sesangat. Harap sangat lepas 2 minggu dia balik dari asrama dapat skype lelama lagi, Dapat gosip sesama. Dapat luangkan masa bersama. Hee ! Sayang dia weyh sumpah sayang :D

Hehehe ! Walaupun kitaorang sekarang jarang contact sebabkan masing masing madah busy je, rasa macam tak rapat pulak ek :') Hahaha ! Nevermind yang penting aku dan dia sentiasa stalk. Hee ! Kalau dia online dia akan stalk aku and kalau aku yang online aku stalk dia.

Anyway nak cakap "Pqah I rindu nak stalk you. But tak ada cerita baru I selalu baca dari atas sampai bawah and I baca yang lama lama punya" Hahaha ! Sokey lah janji dapat stalk kau sayang :*. Okay penat kejap lagi sambung ada story pasal adik angkat kesayangan pulak. Muehehehe !

p/s : Please jangan mainkan hati dia :') Aku tak sangup nak tengok dia menangis kerana lelaki lagi. Cukup cukup lah AI, orang yang lain pernah couple dengan dia, ttm ke, scandle ke. Lepas ni please be nice jaga hati dia.

0 comment[s] | back to top