Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Rindu Mama


Holla | Molla | Tolla | Dolla | Bolla | Nolla 



"Rindu Mama"

Haha ! Whatever la ek. Hm, I just my old smile. The sweet smile, but no one can getback my smile :'(. When I was sick my true smile was gone. When, no one care about me, my true smile was gone. When Everyone is not on my side, I was scared with mylife :') So bad english right ?

Hm, Bila aku dah tak ada nanti, jaga diri elok elok okay kawan kawan :') Aku berharap kita akan berjumpa suatu hari nanti, aku dah penat untuk semua dugaan ni. Memang dugaan yang Allah bagitu tak berat, tapi dia berharap untuk kita sentiasa berdoa agar di ringankan dugaannya kan ? Sebab Allah rindu dengan doa doa kita.

Hm, redha dengan dugaan. Anyway, aku takut :') Takut dengan diri sendiri. Yelahh disebabkan diri aku sendiri aku sakit ? Hm, kebiasaan orang degil right ? Cukup cukup laa ek. Hm, Lepas ni kalau aku buat perangai sumpah aku cakap tak akan jejak lagi hm takde apa lah.

Kenapalah kan kekadang tu family kita tak faham kita. Nasib baik mama kandung aku faham perasaan aku :'( Hm, susah ke nak dapat ibu macam tu ? Yes susah. Kalau korang ada mak tiri aku cakap ek. Tak semua mak tiri akan sama macam mama kandung sendiri :'( Hm. 

I want my mom. I miss her. I need her. I miss her hug. Aku rindu segalanya, rindu time aku sakit mak aku jaga, rindu time aku semput mak aku letak ubat, rindu nak salam mak aku sebelum pergi sekolah, rindu nak makan masakan mak aku, rindu nak belaian seseorang mama :'(

Mama i miss you :'( Bila call mama je aku mesti nak menangis, Sebab apa ? Rindu, sumpah rindu, semua benda tentang mak aku aku rindu :'( Tak lama lagi hari ibu tak lama lagi birthday mama :'( Aku tak tahu nak bagi apa. Aku rindu mama :'( Aku rindu semua kenangan aku dengan mama.

Walaupun aku tahu aku nakal, degil tapi sejahat jahat aku, aku tak akan pernah buang mak kandung aku dalam hidup aku :'( sebab aku tahu dia yang lahirkan aku dia yang besarkan aku. Dia yang ajar aku berjalan, naik basikal, ajar aku mengeja semuanya :'( 

p/s : Kalau korang ada mama/ibu/mak/mummy/umie apa apa pun, hargai diaorang kalau diaorang dekat dengan korang. Macam mama aku jauh :') Aku rindu semua belaian mama aku :'( 


0 comment[s] | back to top