Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Truefriends Both Of You

Hi Stalker

Hi Fellow Friends

Hi followers

Hi Hatters

And Also Hi Blogger


"Truefriends always both of you"

Hi Blogger. Anyway I miss both of them. Really miss them. Heee ! Even tak rapat macam dulu tapi diaorang tetap sama je macam dulu bagi aku. Sebab aku tahu takde orang yang boleh gantikan korang dalam hidup aku.

Thank korang sebab ada dengan aku. Always nasihatkan aku. Sebab tanpa kawan penasihat setia macam diaorang ni siapa lagi kan ? Sebab dulu kita suka memekak, lepak sama, manja, story sesama, kutuk sesama, gosip sesama, sampai oneday kita renggang.

Time tu hati aku rasa hm punca aku ke? Mungkin. Takpe biarkanlah kisah lama kita bertiga. Sebab antara kita bertiga aku tahu kita takkan terpisahkan. Sebab korang always sayang antara sahabatkan ? Thank sebab hadir dalam hidup aku sahabat.

Even kita gaduh bebaik balik tapi tetap kita macam dulu. Sebab apa ? Sebab rindu ngokngek dua ekor ni. Sebab korang je boleh faham aku marah cemana. Aku memberontak macam mane. Luar dalam aku korang tahu. Aku ni macam mane. Kau tahu aku ni hm nak cakap macam mane eh. Hahahaha ! Yang penting korang berdua tahulahkan. Sebab korang lebih memahami.

Aku kalau tak ngadu kat pqah aku ngadu kat niza. Kalau tak kat dedua. Hahahaha ! Aku tahu kurang anugerah yang Allah ciptakan untuk semua sahabat sebab korang berdua speacial faham sangat sangat perangai aku. Bongok aku, gila aku semuanya.

Hahahaha ! Kawan macam korang memang patut kene maki cemgini "Sayang kau lah bodoh sahabat" Best sikit dengar. Kahkahkah. Gurau wehh. Rindu wehh. Rindu nak lepak sama. Rindu sangat. Rindu nak gelak kekuat. Rindu nak rehat sesama. Rindu nak selfie sesama. Rindu nak bergurau semua. Aduh rindu rindu and rindu.


Nurul Wafiqah Zubir

Paling sayang, paling rindu, paling lah, paling manja. Haha ! Rindu sangat dekat you bae. Rindu gila gila gila. Hahahaha ! Nanti aku balik sepang kita meet eh even sekejap tau yayang mummy.


Nur Khairunniza Khairuddin

Paling sayang, paling rindu, paling manja, paling gedik, Hahaha itu semua aku lah yang paling tu. Hee ! Anyway rindu you bae.


Korang berdua, thank always ada dalam hidup aku. Thank nak tahu jalan hidup aku. Thank beri aku semangat time aku jatuh. Thank for everything. Appriciate beb. Hehehe ! Sayang doh. Paling sayang dedua ni hah.

p/s : Tolong jangan pernah sakitkan hati bae bae aku sekalian. Sebab sekali dia sakit aku yang rasa bertapa pedihnya. Aku sayang dia macam adik beradik aku sendiri. Sebab dia faham aku. Buat lelaki yang baru kenal dengan mereka, and baru couple ? Please take this note. Sekali kau game diaorang 10 kali ganda aku bagi. Sebab kau takkan pernah rasa lagi perempuan yang bebetul sayangkan kau. Sebelum kau kenal diaorang. Aku lagi kenal diaorang siapa.



Dari Saya,
Shafiera Natasha Suriya.


0 comment[s] | back to top