Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Selamat Kembali Aktif Semula Blogger


Hi Stalker 

Hi Followers 

Hi Fellow Friends


"Selamat Kembali Aktif Semula Blogger"

Fokus untuk tajuk ke nak story lain jugak ? 
Hah, I know what. Kita campurkan cerita biar menarik sikit. Boleh followers ? Hahaha blog I suka hati I lah nak update apa selitkan sikit cerita apa kan ? Hehehehe ! Anyway happy sangat dapat jadi blogger tegar macam dulu yang always nak update 24 hours. Hahahaha.

Harini 27/7 dapat jugak edit blog jadi macam yang lama. Hee ! Sama je kan aku dengan dulu. Tak ubah ubah. Kalau nampak blog cantik sikit tukar nampak cacat cele sikit tukar. Tulah hobi. Even dengan hobi aku ni tak mendatangkan hasil tapi aku tahu ini kesukaan aku. Dekat blog ni boleh je buat pape untuk mendapatkan hasil tapi aku tak suka. Just suka luahkan isi hati yang lama terbuku kat dalam hati ni. 

Anyway, pembaca blog I semua thank always support I. 

So I on ni sebenarnya nak story about new life.

Seseorang yang selalu ada time susah senang I, yang always make me happy. Semuanya dia. Walaupun dia tak dapat baca blog ni takpe. One day I akan bagi dia tengok jugak. Heeee ! 


Ni lah cinta hati yang sentiasa ada dengan I . I hope he always makes my day happy. Harap dia yang terakhir. Sumpah janji takkan ada dibibir sayang tapi dari hati yang ikhlas cinta dan sayang terhadap saya. Tapi jangan lupa cinta Allah lagi besar.

Aidil Ridzuan Rizaki.

Heee ! Even kita baru kenal dah nak 3 bulan tapi aku harap kau jaga hati aku bebaik.
Tolong jaga hati, mata untuk aku.

Heee . Susah nak cerita pasal dia ni sebenarnya. Sebab first time dapat lelaki tak merokok, bebetul kejar aku, always caring, bukan panas baran, tak suka marah perempuan, jenis tak suka layan perempuan. Jarang tau dapat laki macam ni. Takpe, aku bersyukur sangat sebab dapat dia. Yang pandai jaga hati yang selalu ada time susah senang. Suka nasihatkan aku. Suka manja suka gedik. Hahaha , semua ada pada dia wehh. 

Tak sangka pulak kan yang dia macam ni. Selama aku kenal dia takde lagi dia buat perangai nak awek lain ke nak curang ke. Even orang cakap jangan puji sangat manelah tahu one day dia buat perangai curang dengan kita. Kita tak tahu right ? Takpe percaya antara satu sama lain tu perlu. Kalau salah sorang tak percaya susahlah. Maknanya goyang lah relay korang.

Lagi satu jujur tu perlu dalam hubungan. Takkan kau nak tipu dia kan ? Yela kalau dalam relay kau tipu dia buat menyakitkan hati and dia takkan lupa benda tu. Kalau kau jujur dalam relay mesti dia lupakan. Sebab apa ? Sebab kau dah jujur. Dia pun patut rasa "Ouh dia dah jujur buat apa aku nak ingat janji dia jujur, lainlah dia tipu" Hahaha, lebih kurang macam tu lah kan ?

Sebab tu lah kalau nak relay kekal lama fikir matang. Bukan macam budak kecik. Even gaduh tu gaduh manja. Dia pandai pujuk aku, buat aku tergelak. Susah nak serius marah dia, merajuk dengan dia. Sebab tu sayang dengan dia. Dia faham aku.

Yela bila bercinta semuanya indahkan. Cubalah kan kalau jodoh dengan dia dah kahwin nak manja sikit pun payah kot. Masa bercinta ni lah ngada nak itu ini. Bila dah kahwin nanti tak tahu lah still dapat lagi or tak kan ? Hahahha ! Rilex je time bercinta.

Korang semua jadi lah macam kak fiera ek. Always bersabar dalam bercinta. Nanti mesti korang tahu jawapannya. Kenapa. 

Macam kelmarin kan jumpa dia. Kak fiera minta dia mcd. Tapi tak jumpa mcd kat mana. I pun bebuat lah merajuk. Lastly dia sanggup tanya orang dekat mana mcd. Then dia bawak akak pergi sana. Terharu gila. Sambung merajuk dulu. Dia pujuk pujuk pujuk sampai dia buat akak gelak. Hahahaha, time tu memang best ah dia tak pernah lupa cara nak pujuk akak macam mane.

Respect laki yang faham perempuan ni. Tapi perempuan yang ada boy kat luar sana. Jangan terlampau gedik and terkejar kejarkan lelaki. Biar lelaki yang terkejar kejarkan kita. Itu maknanya dialah jodoh. In Shaa Allah. Jangan berharap tinggi macam gunung kinabalu berharap takpe. Berharap macam gunung kinabalu jangan.

Bahaya adik adik. Okeylah malas nak cerita panjang panjang. Penat.Otak pun dah pening takde idea.

p/s : Buat semua yang bercinta, bakal tunang, tunang orang, bakal isteri/suami. Jaga pasangan bukan kongkong pasangan. Hahaha ! Remember that. Sebab kalau dia tak pernah kene kongkong dengan mak bapak dia kenapa kau perlu kongkong dia ? Terutama lelaki/perempuan. Sebab korang belum kahwin. Faham kan ayat kay bae.




Dari saya,
Shafiera Natasha Suriya.

0 comment[s] | back to top