Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Setiap Gambar Cipta Kenangan

Hi Stalker

Hi Followers

Hi Fellow Friends

Hi Hatters 

And Also Hi Blogger 


"Setiap gambar ada kenangan"

First thing lah kan nak cakap. Bosan Lol. Buat masa ni tak banyak nak story banyak nak share gambar je. Rindu someone. Heee. 


Konvoi reramai raya dekat Labu, Lenggeng and pajam. Hahaha ! Ramai gila time ni. Belakang belakang tu ada lagi tau. 


Kegembiraan bersama. Alhamdullilah team Mak Kau Hijau .


Si dia kaki selfie , dah jadi macam aku dah tu. Hahahah ! takpe asalkan sayang lelebih. Mwaahhhh . Sayang Didil oncit.


Ni time malam minggu nak ke danau kota and kg melayu nak pergi bangi tak jadi. Hahaha ! Last last lepak bfc. Hee ! Ni la paling sayang. 


Sementara tunggu member member dia datang apalagi selfie lah kita. Ni lah kerja kitaorang berdua. Selfie je manjang. Tapi dia jumpa aku dekat rumah ritu je tak selfie. Sebab batery takde. Hm.


Time dah sampai danau. Ni dekat shell tukar motor. Aku dah penat naik rxz dia. Hm. Masalahnya sakit ontot ai. Dia lain lah. Hahahaha rider rxz kan.


Kebahagiaan berdua takkan pernah terluka dari semua orang yang banyak ambik kesempatan. 


First date and actually first couple. Hahahaha ! Third of June. Maybe korang rasa kitaorang baru couple. Yaa memang. Tapi banyak memori yang tercipta.


Hahahaha ! Geng kaki selfie.


Sementara tunggu kitaorang diaorang pun selfie.


Time ni kenduri kahwin abang nya si mira. So selfie lagi. Gila selfie doh.


Memang suka tutup mulut kitaorang ni. Hahaha ! 


Tutup mulut sesama, senyum nampak gigi sesama. Kau rasa ? Jodoh jodoh.


Ni lah rider hati aku yang faham aku. Yang manja dengan aku. Yang suka mengedik dengan aku. Yang Always buat aku happy. Yang selalu ikut karenah aku. Apa aku nak dia ikut je. Sebab apa ? Sebab aku takut satu hari nanti bila dah kahwin dia taknak bagi apa yang aku minta tu even still sayang. Nanti banyak je alasan dia. Hahahah ! Jangan marah eh oncit. I love you dear Aidil Ridzuan Bin Rizaki. Sayang sangat sangat.

p/s : Kalau kau sakitkan hati aku sama je macam kau sakitkan hati mak kau. Heee ! Think it. Cause your mom is women too. 



Dari saya,
Shafiera Natasha Suriya.

0 comment[s] | back to top