Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


Takut Dil

Hi Stalker

Hi Fellow Friends

Hi followers

Hi Hatters

And Also Hi Blogger


Firstlykan. Hi Semua. Rindu blogger yang lain hah. Heee. Senanya nak cerita tapi tak tahu tajuk hah campur aduk jelah ek.

Sebenarnyakan takut sangat takut Aidil pergi. Takut Aidil tawar hati. Takut dia benci aku. Takut sangat oneday dia dah muak dia cari orang lain. Hm, Aidil aku harap kau bukan macam tu. Ye aku tahu kau bukan macam tu. Tapi aku takut ada orang jeles dengan relay kita dia akan buat cerita.

Aku takut dengan cerita bodoh tu antara kau atau aku yang diaorang fitnah tu salah satu antara kita akan percaya. Aku harap selamani kau selalu jujur dengan aku. Sebab aku tahu antara kita tak pernah ada rahsia. Aku takkan pernah jadi yang sempurna dekat mata kau sebab aku diciptakan bukan untuk jadi yang sempurna. Aku berusaha untuk menjadi yang baik dari sempurna dil.

Aku selalu harap kau sentiasa faham aku, thank wehh sebab always faham aku. Thank wehh sebab ambil berat pasal aku. Thank wehh selalu whatsapp aku bagitahu nak mandi, nak pergi kerja, nak balik rehat, nak balik kerja semua. Respect gila. Macam kau ni laki aku plak.

Aku harap kau akan teruskan semua ni sampai kita jadi yang sah. Sebab aku takut sangat time jadi yang sah kau tak macam sekarang. Sebab aku takut time kau dah ada dengan aku sekarang bila dah jadi yang sah kau rasa tak patut bagitahu lagi. Aku cuma taknak kau lupa macam mana kita sekarang and akan datang wehh.

Aku memang appriciate la lelaki macam kau, first time dapat lelaki yang tak merokok. Faham aku. Tahu isi hati aku. Tempat aku mengadu. Tempat aku menangis. Tempat aku manja. Tempat aku sedih. Tempat aku marah. Tempat aku maki. Hm, aku minta maaf dil sebab selamani aku kurang ajar. Kau tahukan ego aku cemana. Hm.

Yaaa. Aku tahu ego aku boleh renggangkan relay kita. Tapi kau yang always faham perangai aku kau selalu sabar. Sebab apa ? Sebab sayang. Kalau hati aku kata sorang. Ye akan selamanya sorang kecuali kau curang. Aku tak boleh doh takde kau. Aku rasa lain sangat. Aku rindu manja kau. Aku rindu nak suapkan kau. Aku rindu nak mengada. Aku rindu nak pelok kau. Rindu nak bergurau.

Semuanya aku rindu wehh. Semua bukan satu tapi semua. Hm, aku tak tahulah kenapa kau tahan sangat dengan aku. Kalau aku marah orang lain, aku marah kau sekali. Kalau lelaki lain dah blah wehh. Tapi kenapa kau tahan dengan aku? Hm, sejak aku kenal kau. Aku rasa lebih beerti kau dalam hidup aku. Aku tahu kau siapa dil.

Kau anugerah Allah yang telah hadirkan balik cinta dan sayang aku terhadap seseorang lelaki yang betul betul niat dia nak jaga aku. Selamani aku rasa semua laki sama. Tapi tak. Aku silap dil. Aku harap kesabaran kau sentiasa ada dalam diri kau. 

Even gaduh benda kecik aku besarkan kau tetap pujuk aku. Kalau aku minta putus kau sorang je tahu aku cuma cakap kat mulut. Tapi hati tak pernah sama sekali kan dil? Aku rindu dil. Rindu sangat dengan kau. Sebab kita dah jauh. Allah uji kita pulak dengan jarak jauh. Dil aku ngaku eh kalau kau baca ni. Dulu aku bercinta jarak jauh tak tahan lama tau.

Tapi dengan kau ? Kau lain doh. Sumpah takleyh nak cakap cemana. Sayang dil. Sumpah sayang. Bersyukur dapat kau. Sebab aku tahu perangai lelaki cemana. Hm, Thank for everything my soul.


Kau sorang je faham aku selain Pqah and Niza. Love You Dear Future.

Note: Terima kasih atas segalanya Aidil Ridzuan Rizaki. Walaupun awak bukan yang pertama tapi saya harap awak yang terakhir dalam hidup saya. Terima kasih wehh. Heee. Paling sayang. In Shaa Allah hingga akhir hayat. Jodoh ou jodoh.



Dari Saya,
Shafiera Natasha Suriya.

0 comment[s] | back to top