Fiera's Blog


ENTRY ABOUT FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW

Assalammualaikum Followers


Mama Stuff

something

Fiera Credits

something

Template by Shafiera Natasha. Basecode by Shafiera Natasha.
Header by Aina Najihah
Re-dit by Fiera
Contact me Again

On fb, tweeet

: Shafiera Natasha
: fiera
:Fiera
: Shafieranatasha17@gmail.com


I want to be modelling

Hi Stalker

Hi Fellow Friends

Hi followers

Hi Hatters

And Also Hi Blogger


"I want to be modelling"

Hi followers. Firstly I want to say please see this picture. It's look so nice.


Hahahaha ! K melebih pulak puji diri. Hee! Cita cita aku nak menjadi modelling. Sebab itu minat aku. Tapi model yang berhijab. Aku minat nak jadi model sejak umur aku 10 tahun. Kau rasa ?

Anyway, aku tak pernah perasan pun yang diri aku ni cantik. Sebab aku ni suka rendah diri. Hm, aku tak suka memilih. Kerja apa apa pun boleh. Janji aku boleh kerja. Tak semestinya model kan. Aku dapat masuk competition untuk jadi model ni pun bersyukur.

Sebab aku baru first time. Mesti kekok kan sebab selamani aku yang selfie sendiri. Haaha ! Takde orang pun nak ambikkan. Hahaha ! Aku pun minat jadi photographer. Sebab aku suka ambil gambar orang. Hahahaha !

Cita cita aku ada dua. Sebab dedua tu aku minat. Siapa kenal aku dia tahu aku cemana. Hee ! Okey malas nak bercerita tengok lah gambar ni serba sikit ada dua je kot or tiga. 


Make up lebih, termenungkan orang jauh. Rindukan sidia yang sentiasa faham aku. Even menyakitkan hati. Loveyou encik suami.


Sebab aku tahu aku boleh buat. Impian aku, cita cita aku akan tercapai oneday. In Shaa Allah. Korang always support me okey. Thank yang selamani support fiera dari belakang.


Terpulanglah apa nak jadi, tetap mengejar impian yang terbuku dalam hati selamani. Model impian aku. Cita cita aku photographer. In Shaa Allah bakal tercapai.

p/s : Setiap seseorang pasti akan adanya peluang dalam hidup. Jangan terlalu berharap tapi kita kene selalu mencuba. In Shaa Allah akan ada segalanya. Heee ! NAK JADI MODEL. Heeee ! 


Dari Saya,
Shafiera Natasha Suriya.

0 comment[s] | back to top